Termeni si Conditii

Legislatie

  • Legea nr. 363/2007, privind modificarea unor acte normative privind protectia consumatorilor
  • Legea nr. 449/2003, privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora
  • Legea 365/2002: Legea comertului electronic
  • Ordonanta Guvernului nr. 21 din 08/21/1992 protectia consumatorilor
  • Ordonanta Guvernului 130/2002 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta, cu modificarile aduse prin Legea 51/2003
  • Legea nr. 677 din 21 noiembrie 2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date

Termeni de utilizare

1. DEFINITII:

In cuprinsul prezentului document, urmatorii termeni folositi vor avea intelesurile specificate mai jos:

OFFICE CENTER : reprezinta societatea SC OFFICE CENTER SRL , cu punct de lucru in Recea , inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J/24/676/2000 si avand Codul Unic de Inregistrare 13499680, atribut fiscal RO.

WEBSITE: reprezinta website-ul apartinand SC OFFICE CENTER SRL, care se afla la adresa www.officemm.ro, prin intermediul caruia UTILIZATORUL are acces la informatii privind produsele oferite de catre SC OFFICE CENTER SRL.

UTILIZATOR: reprezinta persoana juridica care acceseaza WEBSITE-ul, in scopuri profesionale si care a acceptat TERMENII SI CONDITIILE prezentului WEBSITE, indeplinind in acest sens toate cerintele procesului de inregistrare;

UTILIZARE ABUZIVA: reprezinta utilizarea WEBSITE-ului intr-un mod contrar practicii in domeniu, a reglementarilor si ale legislatiei in vigoare sau in orice alt mod care poate produce prejudicii OFFICE CENTER .

MARCI PROMOVATE : reprezinta marcile promovate de OFFICE CENTER.

2. Continutul WEBSITE-ului:

Informatiile publicate pe WEBSITE sunt informatii de interes general despre OFFICE CENTER, produsele comercializate de acesta, ale furnizorilor/producatorilor sai cat si alte informatii considerate de OFFICE CENTER ca fiind de de interes pentru UTILIZATORI.

Informatiile sunt puse la dispozitia UTILIZATORILOR in mod gratuit.

OFFICE CENTER este detinatorul tuturor drepturilor de proprietate intelectuala asupra WEBSITE-ului, respectiv asupra designului si continutului acestuia publicate pe WEBSITE.

UTILIZATORUL are obligatia de a respecta toate drepturile de proprietate intelectuala ale OFFICE CENTER, prevazute de legislatia in vigoare.

3. Utilizarea WEBSITE-ului:

UTILIZATORUL se obliga sa acceseze si sa utilizeze WEBSITE-ul in scopuri si prin mijloace care sa nu constituie o utilizare abuziva.

4. Limitarea raspunderii SC OFFICE CENTER SRL:

Raspunderea pentru continutul WEBSITE-ului.
OFFICE CENTER nu este si nu poate fi facut responsabil pentru prejudiciile create de erorile, neacuratetea sau neactualizarea informatiilor publicate sau mentinute pe WEBSITE, care nu se datoreaza culpei sale.

Caracteristicile produselor prezentate pe WEBSITE sunt preluate si puse la dispozitie de producatori sau furnizori ; OFFICE CENTER verifica aceste informatii si le publica insa pot aparea diferente ( ambalare,etichetare,accesorii,etc) intre caracteristicile fizice ale produselor neanuntate de producatori sau furnizori si cele publicate pe WEBSITE .

Preturile produselor de pe acest WEBSITE sunt confidentiale si pot suferi modificari neanuntate. Promotiile prezentate pe WEBSITE sunt valabile in perioada de timp mentionata / in cazul in care nu se mentioneaza o perioada de timp, acestea sunt valabile in limitele stocurilor disponibile.

Preturile afisate pe WEBSITE sunt aceleasi cu cele din oferta OFFICE CENTER, cu toate acestea uneori pot aparea diferente intre pretul produsului afisat pe WEBSITE si cel din oferta  OFFICE CENTER pana la urmatoarea actualizare a WEBSITE-ului in termen cel mai scurt. Comenzile a caror produsele comandate pe WEBSITE au pret mai mic decat cel din oferta  OFFICE CENTER vor fi modificate conform ofertei si pretului furnizorului in functie de limita stocului disponibil pentru fiecare produs din comanda.
Toate produsele prezentate pe acest WEBSITE sunt disponibile in limita stocului fizic disponibil. In cazul epuizarii stocului reprezentantul OFFICE CENTER va oferi alternative prin prezentarea altor produse asemanatoare ca si aspect si specificatii tehnice cu produsul comandat al carui stoc s-a epuizat.

Imaginile sunt prezentate pe WEBSITE cu titlu informativ, iar produsele livrate, pot diferi de imagini in orice mod, datorita modificarii caracteristicilor, design-ului cu sau fara notificare prealabila de catre producatori.

OFFICE CENTER isi rezerva dreptul sa completeze si sa modifice orice informatie de pe WEBSITE

Orice problema cauzata de produsele prezentate pe WEBSITE se va solutiona pe cale amiabila in termen de 15 zile lucratoare de la data sesizarii ( fax, email , telefonic sau corespondenta curier) de catre UTILIZATOR.

OFFICE CENTER nu raspunde de nici o pierdere, costuri, procese, pretentii, cheltuieli sau alte raspunderi, in cazul in care acestea sunt cauzate direct de nerespectarea termenilor si conditiilor.

OFFICE CENTER nu raspunde pentru prejudiciile create ca urmare a nefunctionarii WEBSITE-ului precum si pentru cele rezultand din imposibilitatea accesare anumitor link-uri publicate pe WEBSITE care NU sunt din vina acestuia.

Plasearea unei comenzi, nu garanteaza neaparat si livrarea acesteia, comenzile vor fi confirmate in cel mai scurt timp, funtie de stocurile existente la momentul plasarii acesteia.

5. INFORMATII PRODUS

Imaginile au caracter informativ si poate prezenta accesorii ce nu sunt incluse in pachetul standard al produsului. Specificatiile tehnice sunt informative, in conformitate cu datele transmise de catre furnizori si producatori ; ele pot fi modificate fara instiintare prealabila si nu constituie obligativitate contractuala.

Preturile 
Pentru utilizatorii autentificati in baza noastra de date preturile afisate pe WEBSITE sunt afisate cu si fara TVA si in general se notifica modificarile dar pot suferi si modificari neanuntate in cazuri deosebite.

Garantia de conformitate reprezinta perioada legala de 2 ani, in care consumatorului i se aduce produsul la conformitate in mod gratuit. Conformitatea se refera la caracteristicile produsului oferite consumatorului de catre producator.

Garantia comerciala este conform certificatului de garantie emis de catre OFFICE CENTER in functie de produs ; reprezinta perioada in care consumatorul beneficiaza de reparatii gratuite sau contra cost in cazuri deosebite.

6. TIMBRUL VERDE
  • Timbrul verde reflecta cheltuielile de gestionare (colectare si reciclare) a deseurilor de echipamente electrice si electronice si este evidentiat separat pe etichete si documente de cumparare. Acesta se colecteaza de catre Vanzator si se plateste Asociatiei Producatorilor acreditate de Ministerul Mediului.
  • Valorile timbrului verde au fost stabilite diferentiat, pe categorii.
  • Avand in vedere prevederile OUG 195/2005 – referitoare la protectia mediului, OUG 78/2000 – privind regimul deseurilor, in temeiul dispozitiilor art. 10 din H.G 448/2005 – privind deseurile de echipamente electrice si electronice, clientii vor avea in vedere urmatoarele:
    • clientii au obligatia de a nu elimina deseurile de echipamente electrice si electronice (DEEE) ca deseuri municipale nesortate si de a colecta selectiv aceste DEEE;
    • colectarea acestor deseuri (DEEE) se va efectua prin puncte de colectare selective puse la dispozitia producatorilor de catre Autoritatile administratiei publice locale care au obligatia potrivit art.5 alin.1 ) din HG 448 /2005 de a colecta separat DEEE de la gospodariile particulare si de a pune la dispozitia producatorilor spatiile necesare pentru infiintarea punctelor de colectare a DEEE
    • clientii pot preda DEEE in mod gratuit la vanzator in momentul achizitiei unui produs nou.
    • echipamentele electrice si electronice care urmeaza a fi colectate prin centrele speciale vor avea aplicat simbolul “pubela” cu roti barata cu doua linii in forma de X, in cazul in care datorita dimensiunii echipamentului sau a modului de functionare a acestuia aplicarea simbolului pe echipament nu este posibila, simbolul se va gasi pe ambalaj, pe instructiunile de utilizare si pe certificatul de garantie al echipamentului electric si electronic in cauza.
7. Politica de confidentialitate
  1. Accesarea WEBSITE-ului www.officemm.ro – implica acceptul UTILIZATORILOR ca datele lor personale sa fie pastrate si prelucrate de compania OFFICE CENTER. Scopurile prelucrarii acestor date sunt: crearea unei baze de date pentru realizarea de rapoarte statistice, informarea despre promotiiile OFFICE CENTER sau despre orice alte promotii sau activitati desfasurate de OFFICE CENTER prin orice mijloace de comunicare (posta, e-mail, telefon, SMS, etc.).
    OFFICE CENTER este unicul detinator al informatiilor colectate de pe acest WEBSITE.
    OFFICE CENTER se obliga ca datele personale sa nu fie difuzate catre terti.
  2. Comunicarea modificarilor

Daca informatiile de identificare ale unui utilizator se schimba comunicati catre departamentul respectiv prin intermediul unui email trimis la adresa din pagina profilului personal

Orice schimbare a termenilor prezentei politici va fi comunicata catre utilizatori prin email, astfel incat acestia sa fie intotdeauna informati cu privire la informatiile pe care le colectam, cum le utilizam si in ce circumstante, daca exista, le facem publice. Utilizatorii vor putea sa fie sau nu de acord cu utilizarea informatiilor in alte scopuri. Vom utiliza informatiile in concordanta cu politica sub care au fost culese informatiile

  1. Securitate

Acest WEBSITE adopta toate masurile de securitate necesare protejarii informatiilor personale ale utilizatorilor nostri. In momentul completarii datelor personale pe WEBSITE-ul nostru, informatiile vor fi protejate atat offline cat si online. Toate informatiile cu caracter personal vor fi confidentiale.

8.Politica de retur

Clientii www.officemm.ro pot returna produsele cumparate, in ambalajul original, in termen de 14 zile lucratoare de la primire, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea.
SC OFFICE CENTER SRL poate percepe taxe suplimentare pentru returnarea produselor uzate, deteriorare, fara ambalaj etc. pentru readucerea lor la starea initiala, care pot avea o valoare intre 0 si 50% din valoarea initiala a produsului.
SC OFFICE CENTER SRL va inapoia contravaloarea comenzii in cel mult 30 de zile de la data denuntarii in scris a contractului. Suma inapoiata nu include cheltuielile de transport.
Termenii si conditiile prezentate respecta legislatia in vigoare:Legea 365/2002 privind comertul electronic si Legea 51/2003 pentru aprobarea OG 130/2000 referitoare la regimul juridic al contractelor la distanta.
Produsele care urmeaza a fi schimbate/returnate in perioada de garantie se trimit la unul dintre punctele de lucru ale VANZATORULUI, insotite de o copie dupa factura care atesta cumpararea lor. Cheltuielile de transport aferente trimiterii produsului defect vor fi suportate integral de catre CUMPARATOR, urmand ca VANZATORUL sa trimita pe cheltuiala proprie produsul ce va fi primit in schimb dupa constatarea defectului, integritatii sigiliilor, precum si modului de manevrare/montare. Trimiterea produselor defecte se face DUPA ANUNTAREA PREALABILA A UNUI REPREZENTANT AL VANZATORULUI, specificand EXACT care este DEFECTUL CONSTATAT. Defectele VIZIBILE se reclama in momentul efectuarii receptiei. Prin DEFECT VIZIBIL se intelege orice defect care poate fi depistat prin simpla examinare a produsului. Orice reclamatie ulterioara referitoare la acest tip de defecte nu va fi luata in considerare. Receptia se considera ca fiind efectuata in aceeasi zi in care produsul a fost livrat si/sau preluat de catre client sau un reprezentant al acestuia.
VANZATORUL este exonerat de obligatia acordarii de garantie in cazul in care se constata ca produsele in cauza au fost manevrate sau depozitate in mod necorespuzator, utilizate in alte scopuri decat cele pentru care au fost fabricate/ vandute, montate gresit, au suferit imersii de lichide, socuri mecanice, termice sau de orice natura sau au intrat in contact cu substante a caror folosire nu este necesara in procesul de inlocuire/montare. VANZATORUL este de asemenea exonerat de obligatia acordarii de garantie in cazul in care se constata ca beneficiarul reparatiei efectuate de CUMPARATOR a utilizat/ manevrat aparatul in mod necorespunzator, indiferent daca VANZATORUL i-a adus sau nu la cunostinta beneficiarului conditiile in care se acorda garantia pentru reparatie. Nerespectarea conditiilor enumerate mai sus duce la pierderea garantiei.

Date de care trebuie tinut cont atunci cand se returneaza produsele comandate:

– Contravaloarea transportului produselor catre firma SC OFFICE CENTER SRL va fi suportata de client;

– Produsele trebuie sa fie in stare foarte buna, sa nu fie folosite sau uzate; acestea se pot returna doar in ambalajul original fara a fi deteriorate (scotch lipit direct pe cutie ori cu urme de lovituri )

– In situatia in care produsele au un sigiliu, acesta nu are voie sa fie desfacut – produsul trebuie returnat sigilat;

– In cazul aparatelor, acestea nu au voie sa fie folosite. Aparatele sau orice alte produse care contin accesorii, se returneaza doar in cazul in care sunt in aceeasi stare si ele trebuie sa fie complete, trebuie sa contina toate accesoriile cu care a fost livrat aparatul si in aceeasi stare (fara modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri etc) in care au fost receptionate, in termen de maximum 14 zile lucratoare de la primire, fara penalitati si fara obligativitatea invocarii vreunui motiv.

– Starea aparatelor si produselor achizitionate trebuie sa fie la fel ca la achizitionarea / primirea lor. Orice semn de uzura existent pe ambalaj / produs atrage anularea dreptului de returnare.

– In cazul tuturor materialelor perisabile / consumabile, folosirea lor (fie si numai o singura data) nu mai permite returnarea lor.

– Alte date specifice privitoare la situatia si starea produselor se pot obtine contactandu-ne online sau prin email / telefon.

Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri etc.

Exceptie de la returnare: produsele achizitionate de persoane juridice, produsele aduse pe comanda speciala (care nu sunt in mod uzual in stoc), produsele consumabile (hartie imprimanta, cartuse, kituri de curatare, etc) si produsele folosite.

Un produs este considerat folosit atunci cand:

– Produsul sau ambalajul prezinta urme de uzura (modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi etc)

– Produsul a fost folosit intensiv

In baza unui raport de evaluare, se pot returna si produsele considerate folosite, la pret redus, cu acordul ambelor parti. Raportul este intocmit de un responsabil SC OFFICE CENTER SRL.

Produsele care nu sunt conforme specificatiilor de pe site din momentul trimiterii comenzii, se pot returna fara implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, in urma unei notificari scrise in care se va specifica natura lipsei de conformitate. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau inlocuirea cu unul conform. Daca SC OFFICE CENTER SRL nu poate inlocui produsul cu unul conform, se va restitui contravaloarea produsului.